tisdag 24 maj 2016


Extra uppdrag

Det spel jag tänker recensera om är King of Math där ska man vara en bonde och räkna matte och sedan ska man räkna tills man blir kung och det spelet blir roligt då för att då är det ett mål som man vill till. När du ska gå upp till nästa level så måste du ha en viss poäng och stjärnor. Om du vill spela så trycker du på spela knappen och då kommer du in på olika räknesätt till exempel Addition och Subtraktion och då ska du klara 10 tal innan alla stjärnor försvinner det behövs ingen speciell inloggning för appen. Om du trycker på krona knappen så kommer det upp om du vill se dina medaljer som du har på game center eller så kan du se hur många levlar det finns. Om du trycker på knappen i mitten längst ner så kan du betygsätta spelet. Jag gillar spelet för att jag är inte så mycket för matte så då blir matten roligare för att man har ett speciellt mål. det här spelets är bra för dom som inte gillar matte så mycket. Jag hade viljat ha mer levlar för att man kan klara ut spelet på en vecka för att det är så få levlar. Det finns inga speciella funktioner tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar