fredag 13 maj 2016

I mitt måbrarum finns det en stor säng med två garderober på sidan av sängen och mitt golv är en enda stor studsmatta som man kan hoppa på. Jag har också en stor platt tv som man kan se vad man vill på och  jag har jätte stora högtalare som kan spela jätte hög musik jag har också en stor hög av drycken Fanta, som man kan ta om man vill. Jag tycker det är ett bra måbrarum rum för att man kan göra vad man vill i det och man kan hoppa studsmatta utan att behöva gå ut när det regnar ute och man kan se på tv på kvällarna och dricka läsk och äta godis. Mitt ändamål med rummet är att man ska ha så kul som möjligt och min design är annorlunda och det är bra för att inte så många andra kommer ha ett likadant måbrarum rum och därför borde kungen också välja mitt måbrarum. Jag har inte någon speciell funktion med mina möbler och saker men mitt golv är lite speciellt för att man kan hoppa på det som en studsmatta. Mitt måbrarum är bra för miljön för att min säng är gjord i trä från skogen i närheten och det är hyllorna också. Sängens lakan och täcke är gjord av ull från får hos bonden på farmen här i närheten. Det som inte är bra för miljön är att jag har köpt en bil från utlandet som har åkt ganska långt men den går på el och det är bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar